GARANTIE & KLACHTEN

 

Onedirect maakt u het gemakkelijk en regelt het
eerste jaar na levering uw garantieprocedure.

 

TEST GRATIS
14 DAGEN

Test zonder zorgen voor 14 dagen na levering

VRAAG AAN

ONZE NIEUWSBRIEF

En profiteer van exclusieve aanbiedingen

SCHRIJF U NU IN!

1 jaar op alle producten

Op alle aangekochte producten bij Onedirect, met uitzondering van enkele accessoires, heeft u recht op één jaar Onedirect-garantie na levering. Indien u vragen heeft over de garantieduur van een specifiek product, neem gerust contact op of bekijk onze algemene voorwaarden.

Wat houdt het in?

Gedurende de Onedirect garantie termijn zorgen wij voor de complete afhandeling en Reparatie/Vervanging van het product binnen garantie. Vul simpelweg het retourformulier in en u zal spoedig een retourlabel ontvangen om de producten mee terug te sturen.

Wat na het Onedirect garantie termijn?

U heeft met uw Onedirect factuur recht op de garantie die de fabrikant biedt. U kunt rechtstreeks bij de fabrikant de garantieprocedure doorlopen, u heeft enkel uw aankoopsbewijs nodig! U kunt contact opnemen met onze medewerkers voor het bekomen van het juiste e-mail adres / telefoonnummer van de desbetreffende fabrikant.

Garantie verlenging

Klanten die kiezen voor 1 jaar extra garantie verlening beschermen de aangekochte producten met één jaar langer garantie tref hier meer informatie over garantie verlening.

Exclusieve Service: Garantie verlening
Bescherm uw aankoop door nog 1 jaar toe te voegen aan de wettelijke garantie van de fabrikant.

Maak langdurig gebruik van uw investering dankzij de garantie verlening van Onedirect:

  • Één extra jaar garantie buiten de standaard fabrieksgarantie.
  • Geen extra kosten bij het retourneren, alle transportkosten worden door Onedirect vergoed
  • In geval van defect sturen we nieuwe producten direct naar u op, geen langdurige serviceaanvragen meer!
  • Prioriteit in de afhandeling van uw afterservice aanvragen

GOLD-garantie

Klanten die kiezen voor 1 jaar extra garantie verlening beschermen de aangekochte producten met één jaar langer garantie tref hier meer informatie over garantie verlening.

Premium Service: GOLD-garantie
Profiteer van een premium service door te kiezen voor de GOLD-garantie



Maak langdurig gebruik van uw investering dankzij GOLD-garantie:

img-fluid
  • Één extra jaar garantie buiten de standaard fabrieksgarantie.
  • Geen extra kosten bij het retourneren, alle transportkosten worden door Onedirect vergoed
  • In geval van defect sturen we nieuwe producten direct naar u op, geen langdurige serviceaanvragen meer!
  • Prioriteit in de afhandeling van uw afterservice aanvragen

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@onedirect.nl.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.